Acne - Care Clinic Apeldoorn

ACNE

Heb jij last van acné? En al onwijs veel geprobeerd om daarvoor eens en voor altijd van af te komen, zonder resultaat? Heel vervelend! Wij geloven in een persoonlijke en holistische aanpak om zowel de zichtbare acne te verminderen én de interne oorzaak van de acne aan te pakken.

WAT IS ACNE?

Acné is een huidaandoening waarbij mee-eters (comedonen), puistjes, rode bultjes en/of onderhuidse ontstekingen voorkomen. Het uit zich meestal in het gezicht, op de borst, rug, nek en/of schouders. Doordat het een zichtbare aandoening is heeft het vaak ook invloed op de psyche. Ongeveer 85% van de mensen, in de leeftijdsgroep van 12 tot 24 jaar heeft in mindere of meerdere mate last van acne. Niet alleen jongvolwassenen kunnen hier last van krijgen, zo’n 50% van de volwassen vrouwen krijgt op latere leeftijd acne. Verschillende aspecten zoals voeding, familiaire aanleg, de hormoon-huishouding en stress zijn van invloed op het ontstaan van acné.

Anchor 1

WAT KAN CARE CLINIC VOOR JOU BETEKENEN?

Het behandelen van acné is maatwerk. Om deze reden is een persoonlijke aanpak met een intake, huidanalyse, voedings- en suppletie advies gecombineerd met hoogwaardige behandelingen van belang om jouw huid tot rust te brengen en de ontstekingsbereidheid te minimaliseren. Allereerst vindt er een consult plaats waarbij we een huidanalyse uitvoeren om de staat van de huid in beeld te brengen. Door gebruik te maken van een bloedtest kunnen we jouw vitaminen en mineralen status evenals verstoringen en intoleranties in kaart brengen. Met onze uitwendige behandelingen, zoals: dieptereiniging, medische peelings, medische microneedling en/of lasertherapie kunnen we de bestaande ontstekingen verhelpen evenals een oneffen huidstructuur, grove poriën en littekens aanpakken. Om thuis het behandeleffect te ondersteunen en het verkregen resultaat te behouden, worden er door de huidtherapeut op jouw huid afgestemde producten geadviseerd. Wie wil dat nou niet?!

Care Clinic - Acne - Apeldoorn
Care Clinic - Apeldoorn

VERGOEDING ZORGVERZEKERING

Ben je aanvullend verzekerd? In dat geval is er een grote kans dat de acne behandeling geheel of gedeeltelijk door de zorgverzekering wordt vergoed. Gezien wij geregistreerd zijn in het kwaliteitsregister en lid zijn van de NVH wordt behandeling van acné in het gelaat in veel gevallen door zorgverzekeraars vergoed. Bij vergoedingen uit de aanvullende verzekering wordt geen aanspraak gemaakt op je eigen risico. Neem contact op met je zorgverzekering voor de polisvoorwaarden.

NIEUWSGIERIG GEWORDEN?

Ben je nieuwsgierig geworden naar de behandeling om jouw acne te verminderen? Of heb je nog vragen over jouw huid of het behandeltraject? Neem dan contact met ons op! We care - Care Clinic Apeldoorn.